fredag 23. april 2010

Bokstavfest

Da var tiden kommet for min første bokstavfest.
Bokstaven er S.
Man kunne kledd seg ut som mye på s, her er noen eksempler:
Same
Sko
Søppelsekk
Sadist
Såpe
Superhelt
Sumobryter
Skiløper
Snekker
....og mye mer....

Det var en vinfull kveld på Nyland, akkuratt når det var husker jeg ikke,
men jeg husker vinen.
Vi satt en gjeng å flirte og koste oss. Plutselig kom vi til å tenke på at det
snart var duket for en bokstavfest. Vi flirte av de ulike forslagene som kom frem.
(Dette kan kanskje ha noe med vin dunsten vi var påvirket av)
Men poenget er, Linda og jeg fant ut at vi skulle være noe spesielt.
Ikke det at vi ikke er slik til vanlig, men vi ville gjøre noe nytt.
Kostymet ble bestilt og jeg kjenner jeg angrer allerede.
Linda blir en superbanan og jeg blir en superkanin.
Jeg lover dere, dette er muligens det sykeste, fjerneste kostyme noen sinne!!
Bilder vil komme, hvis jeg tørr!?

Så takk for meg og jeg ønsker meg selv lykke til!!

Ingen kommentarer: